Home / Ofte stillede spørgsmål

Ofte stillede spørgsmål


Har du spørgsmål til os?

Vi gør det let for dig at finde svaret på ofte stillede spørgsmål her. Tjek de svar, vi har givet nedenfor. Hvis du stadig har brug for hjælp, er du velkommen til at kontakte vores team via e-mail på service@we-shop.dk.

Hvordan fungerer din prismatchgaranti?
Handle med tillid. Vi stræber altid efter at opretholde konkurrencedygtige priser på alt, hvad vi har, og vi matcher de normale detailpriser på salgstidspunktet for varer, der sendes fra og sælges af andre onlineforhandlere. Hvis det koster ekstra for forsendelse, skal dette tages i betragtning, da vi tilbyder gratis forsendelse. Hvis vi sænker prisen i retur- og udvekslingsperioden, matcher vi også vores lavere pris efter anmodning.

Der er nogle online salgskanaler, som vi ikke vil matche. Vi kan ikke matche sælgere, der sælger lukninger, udgåede produkter, sekunder, brugte genstande, gammel beholdning eller forfalskede varer. De billeder, du ser af varer i disse “butikker”, er ikke hvad du får i næsten alle tilfælde. Hvis du har spørgsmål om, hvorvidt vi ønsker at matche en online pris, kan du sende os en e-mail til we-shop.dk.

Hvordan kan jeg tilmelde mig nyhedsbrevet?
Når du tilmelder dig e-mail-opdateringer, modtager du periodiske e-mails med eksklusive pengebesparende tilbud og kampagner fra we-shop.dk. Indtast din e-mail-adresse her for at deltage i vores mailingliste.

Hvis du ikke længere ønsker at modtage nyhedsbreve via e-mail fra we-shop.dk, kan du afmelde dig ved at klikke på “Afmeld” fra en af ​​vores e-mails.

Hvilke betalingsformer accepterer du?
Betaler med PayPal
PayPal er en sikker og pålidelig betalingstjeneste, der giver dig mulighed for at handle online. PayPal kan bruges på we-shop.dk til at købe varer med kreditkort (Visa, MasterCard, Discover og American Express), betalingskort eller e-check (dvs. bruge din almindelige bankkonto).

Bruger PayPal
Du behøver ikke at have en PayPal-konto, før du bestiller fra we-shop.dk. Vi tilbyder to forskellige måder at betale med PayPal på, som følger: PayPal er en sikker og pålidelig betalingstjeneste, der giver dig mulighed for at handle online. PayPal kan bruges på we-shop.dk til at købe varer med kreditkort (Visa, MasterCard, Discover og American Express), betalingskort eller e-check (dvs. bruge din almindelige bankkonto).

Klik på siden med indkøbskurven efter gennemgang af dine varer. Du forlader derefter we-shop.dk og indtaster PayPal. Log ind på din PayPal-konto, eller opret en, hvis du ikke allerede har gjort det, og følg instruktionerne på skærmen fra PayPal. Når du har afsluttet dine betalingsoplysninger, sendes du tilbage til vores websted, hvor du vælger forsendelsesmetoden og derefter fuldfører ordren.
I din indkøbskurv skal du vælge Fortsæt til betaling, og du føres til siden med ordreoplysninger. Under PayPal skal du vælge PayPal og derefter klikke på Fortsæt til betaling. Gå derefter til PayPal, hvor du kan gennemføre ordren.

Fordele ved at bruge PayPal:

Betaling kan spores. Du kan spore din betalingsstatus ved hjælp af din PayPal-konto.
Betaling kræver ikke, at du bruger dit kreditkort online (du kan overføre direkte fra din bankkonto).
PayPal beskytter dine personlige oplysninger, hvis du vælger at betale med kreditkort.

Hvad er dine forsendelsesomkostninger?
Forsendelsesmuligheder tilbydes ved udtjekning. Vi tilbyder standard- og ekspresforsendelse.

Store ordrer:
I tilfælde af at en ordre er særlig stor, tung eller omfangsrig, kan der være yderligere gebyrer for at dække disse faktiske forsendelsesomkostninger. En af vores specialforhandlere vil gennemgå din ordre for at afgøre, om der vil blive afholdt yderligere omkostninger, og vil kontakte dig inden levering.

Hvor lang tid tager det at modtage min ordre?
we-shop.dk sender de fleste ordrer på lager inden for 8-20 arbejdsdage efter modtagelse. Forsendelsesmuligheder tilbydes ved udtjekning.

Du har altid mulighed for at se den fulde købspris med forsendelsesomkostninger, inden du bekræfter ordren. Udsolgte varer sendes normalt inden for 10-25 hverdage. Ordrer med varer på restordre opbevares, indtil de kan sendes komplette.

Hvordan kan jeg spore min forsendelse og købsoplysninger / historik?
Hvis du tilmeldte dig en konto ved kassen, kan du fra dette tidspunkt se den komplette online købshistorik med we-shop.dk samt spore alle køb foretaget fra we-shop.dk.

Kan jeg sende køb til flere adresser?
Vi sender gerne varer til mere end en adresse; desværre kan vi ikke gøre det online inden for en enkelt ordre i øjeblikket. Hvis du vil placere en ordre med flere leveringsadresser, kan du placere separate ordrer på vores hjemmeside. Vi beklager ulemperne og lover at gøre det lettere i fremtiden. Komme tilbage snart!

Hvad er din sikre shoppinggaranti?
we-shop.dk Safe Shopping-garantien beskytter dig, mens du handler, så du behøver aldrig at bekymre dig om kreditkortsikkerhed. Vi garanterer, at alle transaktioner, du foretager, er 100% sikre.

Dette betyder, at du ikke betaler noget, hvis der opkræves uautoriserede afgifter på dit kort som et resultat af shopping hos os.

Kan jeg returnere mine køb?
Ja. Retur er let og praktisk. Du kan returnere købet inden for ti dage efter købet for en refusion eller udskiftning. Bare kontakt vores kundeserviceteam på service@we-shop.dk

Du modtager din kredit inden for 7-10 arbejdsdage. Beklager, hurtige forsendelsesomkostninger refunderes ikke.

Hvordan kontakter jeg we-shop.dk?

Brug alle nedenstående oplysninger til alle andre henvendelser:

ENHED A RM26 3 / F, CHEONG SUN TOWER

116-118 WING LOK ST SHEUNG WANG, HK

E-mail: service@we-shop.dk

X
X